hello world!

Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem, pomieszczeniami kuchennymi i piwnicznymi. Etap VI

29 maja 2024

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem, pomieszczeniami kuchennymi i piwnicznymi
Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu - Etap VI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Morskich im. E. Kwiatkowskiego w Świnoujściu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000144785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Sołtana 2
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-602
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 321 62 87
1.5.8.) Numer faksu: +48 91 321 62 87
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem, pomieszczeniami kuchennymi i piwnicznymi Zespołu
Szkół Morskich w Świnoujściu - Etap VI
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c766a91-1dca-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346075
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00280692/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem, pomieszczeniami kuchennymi i piwnicznymi
Zespołu Szkól Morskich w Świnoujściu -etap VI
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00346075/01 z dnia 2024-05-29
2024-05-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c766a91-1dca-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Ilekroć w niniejszym dokumencie jest mowa o środkach komunikacji elektronicznej,
należy przez to rozumieć środki komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną.

  1. Komunikacja w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz
    przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w
    ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
  2. Pobranie i odczytanie dokumentów elektronicznych, oświadczeń, kopii dokumentów elektronicznych i oświadczeń, informacji,
    wniosków przesyłanych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej nie może powodować poniesienia przez
    Zamawiającego jakichkolwiek kosztów.
    https://ezamowienia.gov.pl
    3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. ofertę i oświadczenie, o którym mowa
    w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu
    elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
  3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
    „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady i warunki korzystania z
    Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
    oraz informacja zamieszczona w zakładce „Centrum Pomocy";
  4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
    ani logowania.
  5. Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią
    elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w
    rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
    wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
    zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych”).
  6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych,
    sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia
    2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w
    postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie
    Krajowych Ram Interoperacyjności”), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W
    przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania;
  7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów
    elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
    a) w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się
    jako załącznik) lub
    b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
    „Formularza do komunikacji”).
  8. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
    tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
    wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z
    jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”;
    Pozostałe w SWZ.
    3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
    budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
    3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
    3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
    polski
    3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający, realizując nałożony na administratora obowiązek informacyjny wobec osób
    Ogłoszenie nr 2024/BZP 00346075/01 z dnia 2024-05-29
    2024-05-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
    fizycznych – zgodnie z art. 13 i 14 RODO – informuje, że:
    1) Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół Morskich, ul. Jana Sołtana 2, 72-602 Świnoujście,
    2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Szkół Morskich jest p. Małgorzata Kurek,
    3) kontakt z administratorem danych osobowych oraz Inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest pod adresem mailowym:
    [email protected],
    4) osobie fizycznej, której dane dotyczą przysługuje prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych, do ich
    sprostowania, ograniczenia przetwarzania, na zasadach określonych w RODO oraz w innych obowiązujących w tym zakresie
    przepisów prawa,
    5) pełna treść klauzuli informacyjnej dotyczącej obowiązków administratora danych osobowych dostępna jest na stronie internetowej:
    https://www.zsm.edu.pl/ochrona-danych-osobowych/
    6) dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    a) zawarcia umowy i prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,
    b) przechowywania dokumentacji na wypadek kontroli prowadzonej przez uprawnione organy i podmioty,
    c) dane osobowe będą przetwarzane przez okres realizacji zadania inwestycyjnego, o którym mowa w §1 ust. 1 umowy do dnia
    przekazania dokumentacji do archiwum, a następnie jej zbrakowania, okres rękojmi i gwarancji, przez okres niezbędny do
    dochodzenia roszczeń i obrony swoich praw z tytułu realizacji umowy oraz przez okres archiwizacji zgodny z rozporządzeniem
    Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz
    instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
    SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
    4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
    4.1.2.) Numer referencyjny: ZSM-2/634/2024
    4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
    4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
    4.1.5.) Wartość zamówienia: 1869918,70 PLN
    4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
    4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
    4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
    4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
    Wykonanie kompleksowego remontu zespołu pomieszczeń na poziomie parteru w osiach V-XIV / A-A’ (nr 0.06-0.18, 0.20-
    0.25 oraz 0.41-0.49) z wszelkiego rodzaju instalacjami tranzytowymi, przepięciami, podłączeniami, regulacjami, obróbkami i
    odtworzeniami niezbędnymi do właściwego i samodzielnego funkcjonowania przebudowywanego i remontowanego
    fragmentu obiektu budowlanego.
    Kompleksowy remont klatki schodowej B w osiach (IV-V)/(A-B) (z wymianą stolarki drzwiowej na poziomie parteru) z
    wszelkiego rodzaju instalacjami tranzytowymi, przepięciami, podłączeniami, regulacjami, obróbkami i odtworzeniami oraz
    pozostałymi zakresami niezbędnymi do właściwego i samodzielnego funkcjonowania przebudowywanego i remontowanego
    fragmentu obiektu budowlanego.
    Kompleksowe wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji ścian na budynku Internatu w osiach VII-XIV / D
    oraz całego obszaru łącznika i stołówki (z wyłączeniem wymiany okien), wymianą stolarki drzwiowej zewnętrznej,
    odtworzeniem i uzupełnieniem ewentualnych braków w pianowaniu i ciepłym montażu przy elementach stolarki drzwiowej i
    okiennej, wykonania termomodernizacji na ścianach w poziomie kondygnacji nadziemnej.
    Dokończenie prac z zakresu drogowego związanego z wykonaniem drogi pożarowej na potrzeby obsługi budynku internatu,
    łącznika oraz stołówki i kuchni z wszelkiego rodzaju uzupełnieniami, obróbkami, przepięciami, podłączeniami, regulacjami,
    obróbkami i odtworzeniami oraz pozostałymi zakresami niezbędnymi do właściwego i samodzielnego funkcjonowania
    przebudowywanego i remontowanego fragmentu obiektu budowlanego.
    4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
    4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
    45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
    45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
    4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
    4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-20
    Ogłoszenie nr 2024/BZP 00346075/01 z dnia 2024-05-29
    2024-05-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
    4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
    4.2.12.) Opis wznowienia
  9. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj. zamówień
    uzupełniających możliwych do udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu
    wykonawcy robót budowlanych, a polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.
  10. Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane w
    zakresie rozszerzenia ilościowego zakresu rodzajowego wykonywanych robót.
    4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
    budowlane: Tak
    4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający
    przewiduje udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane w zakresie rozszerzenia
    ilościowego zakresu rodzajowego wykonywanych robót.
    4.3.) Kryteria oceny ofert
    4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria oceny ofert
    4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
    4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
    Kryterium 1
    4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
    4.3.6.) Waga: 60
    Kryterium 2
    4.3.4.) Rodzaj kryterium:
    inne.
    4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) okres rękojmi i gwarancji (RG)
    4.3.6.) Waga: 20
    Kryterium 3
    4.3.4.) Rodzaj kryterium:
    inne.
    4.3.5.) Nazwa kryterium: 3) wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy (K)
    4.3.6.) Waga: 20
    4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
    kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
    SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
    5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
    5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
    Art. 109 ust. 1 pkt 4
    5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
    5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
    1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że posiadają
    środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 zł;
    2) zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że:
    a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
    tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto każda. Za jedną robotę
    budowlaną Zamawiający uzna budowę, przebudowę lub remont obiektu kubaturowego (tj. budynku lub innego obiektu
    budowlanego, któremu można przypisać parametr objętości), w zakres której wchodziły co najmniej roboty branży
    ogólnobudowlanej, branży sanitarnej i branży elektrycznej, bez określania udziału wartości tych robót w całkowitej wartości
    roboty budowlanej. Przeliczanie walut obcych na złote polskie przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu
    odbywać się będzie według średniego kursu waluty obcej ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczęcia
    postępowania.
    Ogłoszenie nr 2024/BZP 00346075/01 z dnia 2024-05-29
    2024-05-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
    b) dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie, która będzie faktycznie uczestniczyć w wykonywaniu
    zamówienia, o niżej opisanych kwalifikacjach na każde z poniżej wymienionych stanowisk:
    1) Kierownik budowy:
  • posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami
    budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
  • posiadający co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji kierownika budowy nabyte przed upływem
    terminu składania ofert.
    2) Kierownik robót branży sanitarnej:
  • posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami
    budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
    wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;
  • posiadający co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji kierownika robót branży sanitarnej nabyte
    przed upływem terminu składania ofert;
    3) Kierownik robót branży elektrycznej:
  • posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami
    budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez
    ograniczeń;
  • posiadający co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji kierownika robót branży elektrycznej nabyte
    przed upływem terminu składania ofert;
    4) Kierownik robót branży drogowej:
  • posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami
    budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń;
  • posiadający co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji kierownika robót branży drogowej nabyte
    przed upływem terminu składania ofert;
    *Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z
    2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie
    wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego
    Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo
    budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych państwach
    członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).
    5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
    5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenia wykonawcy
    o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - składane wraz z ofertą:
    1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
    2) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1
    pkt 4 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
    wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U z 2022 r., poz. 835) – według wzoru
    stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
    1a. Oświadczenie wykonawcy, składane na żądanie Zamawiającego, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy
    z udziału w postępowaniu - oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125
    ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstawy wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,
    dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji na podstawie § 3
    rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz
    innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r. poz. 2415 z późn. zm.).
    1b. Przepisu, o którym mowa w pkt 1a można nie stosować w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.
    5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.
    Podmiotowe środki dowodowe, składane na żądanie Zamawiającego, w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków
    udziału w postępowaniu:
    1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
    krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości (w złotych brutto), daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz
    których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane
    należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
    roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
    dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych,
    wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten
    bezpośrednio uczestniczył - § 9 ust. 3 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w
    sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od
    wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415 z późn. zm.);
    2) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków
    finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
    3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami
    budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień (z podaniem daty i pełnej nazwy oraz podstawy prawnej ich wydania),
    doświadczenia (wykonane zamówienie, pełniona funkcja i okres pełnienia powierzonej funkcji (od m-c/rok - do m-c/rok)) oraz
    informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  1. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli
    Ogłoszenie nr 2024/BZP 00346075/01 z dnia 2024-05-29
    2024-05-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
    wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność (wzór oświadczenia zawarty we wzorze formularza
    oferty).
  2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie
    podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia
    lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
    zasobami tych podmiotów (art. 118 ust. 3 ustawy Pzp) - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
  3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 4, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z
    podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
    1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
    2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy
    wykonywaniu zamówienia;
    3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków
    udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub
    usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
    Pozostałem w SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

  1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawców w przedmiotowym postępowaniu, na etapie składania ofert:
    1) wypełniony formularz oferty z określeniem:
    a) oferowanej ceny za wykonanie całego przedmiotu zamówienia,
    b) oferowanej długości okresu gwarancji (nie krótszej niż 60 miesięcy, jako wymaganej przez Zamawiającego);
    2) dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI pkt 1 i 4 SWZ;
    3) dowód wniesienia wadium, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu.
    SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
    6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
    6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
    6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
    6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
  2. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 17.000,00 zł (słownie:
    siedemnaście tysięcy złotych).
  3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
    ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
  4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp:
    1) pieniądzu;
    2) gwarancjach bankowych;
    3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
    4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
    utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
  5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 64 1010 1599 0527
    0613 9120 0000 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu – nr sprawy: ZSM-2/634/2024. Wadium musi wpłynąć na
    wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na
    rachunek bankowy Zamawiającego).
  6. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu
    elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać
    następujące elementy:
    1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie
    ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Zamawiający;
    2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, (nazwa oraz numer przedmiotowego
    postępowania);
    3) kwota gwarancji/poręczenia;
    4) termin ważności gwarancji/poręczenia (nie krótszy niż termin związania ofertą, z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem
    związania ofertą jest dzień składania ofert);
    5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia całej kwoty gwarancji/poręczenia nieodwołalnie, bezwarunkowo, na pierwsze
    pisemne żądanie zamawiającego, w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych
    okoliczności.
  7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby gwarancja
    lub poręczenie obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu gwarancji lub poręczenia) wszystkich wykonawców
    wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę wykonawców
    Ogłoszenie nr 2024/BZP 00346075/01 z dnia 2024-05-29
    2024-05-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
    wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
  8. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium
    nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98
    ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
  9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
  10. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego
    z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX
    ustawy Pzp
  11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
    6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
    6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
  12. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1, składa
    każdy z wykonawców (dotyczy także wspólników spółki cywilnej). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia
    oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
    udziału w postępowaniu (art. 125 ust. 4 ustawy Pzp).
  13. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się
    o udzielenie zamówienia (dotyczy także wspólników spółki cywilnej) mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców,
    którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku,
    wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
    (prace) roboty budowlane, dostawy lub usługi, wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 i 5 ustawy Pzp).
    6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na
    sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
    SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
    7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
    7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
    7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
  14. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści
    oferty, polegających na: zmianie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, zmianie wynagrodzenia, zmianie
    sposobu spełnienia świadczenia oraz zmianie osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne, ujętych w wykazie
    złożonym przez Wykonawcę.
  15. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 8 ust. 1 może nastąpić w następujących
    przypadkach:
    1) wystąpi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego lub robót zamiennych, które będą miały wpływ na
    przedłużenie terminu zakończenia zadania;
    2) wystąpi okoliczność leżąca po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania robót przez Zamawiającego,
    konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, nastąpi odmowa wydania przez organ
    administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę;
    3) wystąpią szczególne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią
    przewidzianą w dokumentacji projektowej i warunkach Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
    Wydłużenie czasu trwania umowy będzie równoważne z czasem trwania ich wstrzymania. Na tę okoliczność kierownik
    budowy sporządzi wpis do dziennika budowy, który potwierdzi przedstawiciel Zamawiającego;
  16. Zmiana skutkująca zmianą wysokości wynagrodzenia może nastąpić:
    1) w związku ze zmianą stawki VAT;
    2) w związku ze zmianą sposobu przeprowadzenia robót, ograniczeniem zakresu robót lub wprowadzeniem robót
    zamiennych. Wykonawca wykona wycenę robót wynikających ze zmiany sposobu prowadzenia robót oraz robót
    zamiennych w formie kosztorysu sporządzonego metodą wskazaną poniżej, przy zastosowaniu następujących czynników
    cenotwórczych wskazanych w dostępnych publikacjach na rynku np. Sekocenbud, Orgbud, Wacetob aktualnego na dzień
    sporządzenia kosztorysu (wybór publikacji przez Wykonawcę wymaga akceptacji Zamawiającego)
    a) stawka roboczogodziny „R” – średnia dla woj. Zachodniopomorskiego,
    b) koszty pośrednie „Kp” – średnie dla woj. Zachodniopomorskiego,
    c) zysk kalkulacyjny „Z” (R+S+Kp) – średnie dla woj. Zachodniopomorskiego
    d) ceny jednostkowe sprzętu i materiałów (łącznie z kosztami zakupu) będą przyjmowane według średnich cen rynkowych, a
    w przypadku ich braku ceny materiałów i sprzętu zostaną przyjęte na podstawie ogólnie dostępnych katalogów, w tym
    również cen dostawców na stronach internetowych, ofert handlowych itp.
    e) nakłady rzeczowe – w oparciu o Katalogi Nakładów Rzeczowych KNR,
  17. Zmiana polegająca na zmianie sposobu spełnienia świadczenia:
    1) zmiany technologiczne, w szczególności, jeżeli nastąpi(ą):
    a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w
    dokumentacji technicznej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym
    wykonaniem projektu,
    b) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na
    Ogłoszenie nr 2024/BZP 00346075/01 z dnia 2024-05-29
    2024-05-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
    zmiany obowiązującego prawa;
    c) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych z uwagi na
    czasową lub całkowita niedostępność materiałów lub technologii (np. zaprzestania produkcji).
  18. Zmiany wskazane w ust. 4 lit. a do c będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu
    umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w
    kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. Każda ze wskazanych w lit. a do c zmian może być powiązana ze
    zmianą wynagrodzenia na zasadach określonych w ust. 4.
    Pozostałe w SWZ.
    7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
    zamówienia: Nie
    SEKCJA VIII – PROCEDURA
    8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-13 10:00
    8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty
    dostępnego na e-Zamówienia.gov.pl. 2. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 13.06.2024 r. do godziny 10:00.
    8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-13 10:15
    8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-13
    SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
    Ze względu na etapowanie zakresów inwestycji, Zamawiający informuje o konieczności przeprowadzenia wizji lokalnej na
    terenie budowy w celu wyjaśnienia bieżących wątpliwości oraz niejasności co do zakresów i poszczególnych Zadań nr 1, 2,
    3, 4.
  19. Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej, celem szczegółowego zapoznania się z
    przedmiotem zamówienia przed złożeniem oferty. Wykonawca jest zobowiązany do odbycia wizji lokalnej pod rygorem
    odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. W celu dokonania wizji lokalnej należy kontaktować się z
    następującą osobą: p. Anita Bańkowska, pod adres e-mail: [email protected]. Daty, w których możliwe będzie odbycie
    wizji lokalnej to 07.06.2024 r. godz. 10.00.
    Ogłoszenie nr 2024/BZP 00346075/01 z dnia 2024-05-29
    2024-05-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Załącznik nr 6: https://drive.google.com/file/d/1rKG1cao8XwOMw9WP2wsmM-PFEdh9LKLG/view?usp=sharing

Kontakt

Zespół Szkół Morskich
ul. Sołtana 2
72-602 Świnoujście
tel. (91) 321-62-87
tel. kom. +48 530-701-224
fax.(91) 321-61-00


Internat
tel.kom.+48 531-82-36-19
tel.(91) 321-51-89
internat.zsm.edu.pl
[cn-social-icon]

Partnerzy

Logo Rzeczpospolita PolskaLogo Unia EuropejskaLogo Fundusze EuropejskieLogo Pomorze ZachodnieNarodowy program Rozwoju Czytelnictwa 2.0
Computart.pl