Oznaczenie sprawy: ZSM-2/709/2024
Świnoujście, dnia 3 lipca 2024 roku
ZAMAWIAJĄCY:
Zespół Szkół Morskich ul. Jana Sołtana 2
72-602 Świnoujście
telefon: +48 91 321 62 87
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, strony internetowej, na której udostępniane
będą zmiany i wyjaśnienia treści specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”, oraz inne
dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:
https://www.zsm.edu.pl/
Adres strony internetowej do składania ofert i wszelkich dokumentów lub oświadczeń składanych wraz
z ofertą: https://ezamowienia.gov.pl
Elektroniczna skrzynka podawcza epuap: https://epuap.gov.pl/ZSMSwinoujscie Adres poczty
elektronicznej: [email protected]
Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu
Dotyczy: Postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Wykonanie robót
budowlanych: Zadanie 3: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji ścian
na budynku Internatu w osiach VII-XIV / D oraz całego obszaru łącznika i stołówki, w ramach
zamówienia: „Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem, pomieszczeniami
kuchennymi i piwnicznymi Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu – Etap VI”
Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Zamawiający, działając na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm.) zawiadamia o unieważnieniu przedmiotowego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia
Zgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie o
udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się jeżeli cena najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie sprawy: ZSM-2/709/2024
przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu została złożona oferta, której wartość przewyższa kwotę, którą
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia: 400.000,00 złotych brutto.
W prowadzonym postępowaniu złożono jedną ofertę na wykonanie zamówienia za całkowitą cenę umowną
brutto:
932.500,00 zł (w tym podatek VAT wg obowiązującej stawki),
Mając powyższe na uwadze spełnione są przesłanki dla unieważnienia
przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszej sprawie.