hello world!

ZMIANA-2. Zadanie 1: Kompleksowy remont zespołu pomieszczeń na poziomie parteru w ramach zamówienia: „Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem, pomieszczeniami kuchennymi i piwnicznymi Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu – Etap VI”  

28 czerwca 2024

Oznaczenie sprawy: ZSM-2/707/2024
Świnoujście, dnia 28 czerwca 2023 roku
ZAMAWIAJĄCY:
Zespół Szkół Morskich ul. Jana Sołtana 2
72-602 Świnoujście
telefon: +48 91 321 62 87
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, strony internetowej, na której udostępniane
będą zmiany i wyjaśnienia treści specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”, oraz inne
dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:
https://www.zsm.edu.pl/
Adres strony internetowej do składania ofert i wszelkich dokumentów lub oświadczeń składanych wraz
z ofertą: https://ezamowienia.gov.pl
Elektroniczna skrzynka podawcza epuap: https://epuap.gov.pl/ZSMSwinoujscie Adres poczty
elektronicznej: [email protected]
Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu
Dotyczy: Postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Wykonanie robót
budowlanych: Zadanie 1: Kompleksowy remont zespołu pomieszczeń na poziomie parteru, w ramach
zamówienia: „Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem, pomieszczeniami
kuchennymi i piwnicznymi Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu – Etap VI”
Zamawiający na podstawie art. 284 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.
U. z 2022, poz. 1079) udziela odpowiedzi na złożone wnioski o wyjaśnienie treści SWZ:
1.
Zwracam się z prośbą o przesunięcie terminu składania ofert w związku z przesunięciem terminu
przeprowadzenia wizji lokalnej. Planowany termin wizji lokalnej, który miał się odbyć w dniu
21.06.2024 r., został przesunięty na dzień 28.06.2024 r. W wyniku tego przesunięcia, niemożliwe
jest rzetelne wykonanie kosztorysu na prace objęte przetargiem w pierwotnym terminie składania
ofert, który upływa 02.07.2024 r. Aby zapewnić odpowiednią jakość i dokładność przygotowywanych
ofert, konieczne jest przeprowadzenie wizji lokalnej oraz
dokonanie szczegółowej analizy stanu obiektu i zakresu wymaganych prac. W związku z

Oznaczenie sprawy: ZSM-2/707/2024

powyższym, uprzejmie proszę o przedłużenie terminu składania ofert do dnia 10.07.2024 r. , co
pozwoli na dokładne przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów.

Odpowiedź:
Zamawiający wyznaczył dwa terminy wizji lokalnej, tj. 25.06.2024 r. godz. 15.00 oraz 29.06.2024 r.
godz. 10.00 i przesunął termin składania ofert ustalając go na dzień 03.07.20204 r. na godz. 10.00.

2.
W związku z szerokim zakresem, koniecznością zachowania technologii i złożonością prac dotyczących
Zadania 1: Kompleksowego remontu zespołu pomieszczeń na poziomie parteru, uprzejmie prosimy o
przedłużenie terminu zakończenia robót do 20 września 2024 roku.

Odpowiedź:
Zamawiający podtrzymuje podany w SWZ termin zakończenia robót.

3.
Zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ), wymagane jest zatrudnienie kierownika budowy
oraz kierowników robót sanitarnych, elektrycznych i drogowych. Czy w związku z realizacją tego
konkretnego zadania powinni być wymagani wszyscy wymienieni specjaliści?

Odpowiedź:
Zamawiający podtrzymuje treść SWZ w zakresie wymaganej kadry budowy.

4.
Sala konferencyjna pom.0.11/0.12 zamawiający przewiduje podział pomieszczenia przez drzwi składane.
Proszę o podanie parametrów drzwi dzielących pomieszczenie ?

Odpowiedź:
Zamawiający nie przywiduje podziału salki drzwiami szklanymi.

Oznaczenie sprawy: ZSM-2/707/2024
5.
Czy zamawiający dopuści wykonanie przed ścianek w klasach.
Odpowiedź:
Nie, w trakcie wizji lokalnej w dniu 21 czerwca 2024 r. zwrócono uwagę na konieczność zapewnienia
trwałego i odpornego na uderzenia wykończenia ścian -
tynkowane.
6.
Czy zamawiający dopuści wykładzinę pcv monolityczną z rolki o parametrach wykładzin jak
już zamontowane ?
Odpowiedź:
Wykończenie zgodnie z PW, uzgodnienia materiałowe - na etapie realizacji, w oparciu
o wniosek materiałowy.
7.
W związku z możliwością wystąpienia wymiany już zainstalowanych wentylatorów wyciągowych do
wentylacji pomieszczeń proszę o podanie parametrów już zainstalowanych lub jakie należy przewidzieć
do ewentualnej instalacji?
Odpowiedź:
Parametry techniczne urządzeń wentylacyjnych oraz wydajności zgodnie z
dokumentacją branży sanitarnej i mechanicznej.

Mając na uwadze wprowadzone korekty Specyfikacji Warunków Zamówienia
Zamawiający nie zmienia terminu składania ofert.

Link do dokumentacji: https://drive.google.com/drive/folders/1kqyDsPa20XyRn4WR9lHyoUQ_vnwVMWfA?usp=sharing

Kontakt

Zespół Szkół Morskich
ul. Sołtana 2
72-602 Świnoujście
tel. (91) 321-62-87
tel. kom. +48 530-701-224
fax.(91) 321-61-00


Internat
tel.kom.+48 531-82-36-19
tel.(91) 321-51-89
internat.zsm.edu.pl
[cn-social-icon]

Partnerzy

Logo Rzeczpospolita PolskaLogo Unia EuropejskaLogo Fundusze EuropejskieLogo Pomorze ZachodnieNarodowy program Rozwoju Czytelnictwa 2.0
Computart.pl