hello world!

ZMIANA. Zadanie 4: Dokończenie prac z zakresu drogowego w ramach zamówienia Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu Etap VI

24 czerwca 2024

Oznaczenie sprawy: ZSM-2/710/2024
Świnoujście, dnia 24 czerwca 2023 roku

ZAMAWIAJĄCY:
Zespół Szkół Morskich ul. Jana Sołtana 2
72-602 Świnoujście
telefon: +48 91 321 62 87
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, strony internetowej, na której udostępniane
będą zmiany i wyjaśnienia treści specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”, oraz inne
dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:
https://www.zsm.edu.pl/
Adres strony internetowej do składania ofert i wszelkich dokumentów lub oświadczeń składanych wraz
z ofertą: https://ezamowienia.gov.pl
Elektroniczna skrzynka podawcza epuap: https://epuap.gov.pl/ZSMSwinoujscie Adres poczty
elektronicznej: [email protected]
Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu
Dotyczy: Postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Wykonanie robót
budowlanych: Zadanie 4: Dokończenie prac z zakresu drogowego, w ramach zamówienia: „Rozbudowa
budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem, pomieszczeniami kuchennymi i piwnicznymi
Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu – Etap VI”

Zamawiający na podstawie art. 284 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.
U. z 2022, poz. 1079) informuje, że w toku postępowania wpłynęły następujące wnioski o wyjaśnienie
treści SWZ:

1.
Proszę o uzupełnienie dokumentacji projektowej w zakresie Zadanie 4: Rozbudowa budynku internatu
oraz remont stołówki wraz z łącznikiem Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu Etap
VI. Pod udostępnionym linkiem jest tylko dokumentacja dla zakresu drogowego.

Ad.1.
Zamawiający wyjaśnia:
Dokumentacja stanowiąca opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uzupełnienia w opisanym zakresie.

2.
Dzień dobry, zgłaszam chęć uczestniczenia w wizji lokalnej, która ma się odbyć 21.06.2024
o godzinie 10:00.

Oznaczenie sprawy: ZSM-2/710/2024
Ad.2.
Zamawiający wyjaśnia:
Wizja lokalna odbędzie w dniach:
Rozdział X w pkt 22 SWZ zyskuje brzmienie:
„Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej, celem szczegółowego
zapoznania się z przedmiotem zamówienia przed złożeniem oferty. Wykonawca jest zobowiązany do
odbycia wizji lokalnej pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy
Pzp. W celu dokonania wizji lokalnej należy kontaktować się z następującą osobą: p. Anita
Bańkowska, pod adres e-mail: [email protected]. Daty, w których możliwe będzie odbycie wizji
lokalnej to:
25.06.2024 r. godz. 15.00
oraz
29.06.2024 r. godz. 10.00.”
3.
Zwracam się z prośbą o przesunięcie terminu składania ofert w związku z

przesunięciem terminu przeprowadzenia wizji lokalnej. Planowany termin wizji lokalnej, który miał
się odbyć w dniu 21.06.2024 r., został przesunięty na dzień 28.06.2024 r. W wyniku tego
przesunięcia, niemożliwe jest rzetelne wykonanie kosztorysu na prace objęte przetargiem w
pierwotnym terminie składania ofert, który upływa 02.07.2024 r. Aby zapewnić odpowiednią jakość i
dokładność przygotowywanych ofert, konieczne jest przeprowadzenie wizji lokalnej oraz dokonanie
szczegółowej analizy stanu obiektu i zakresu wymaganych prac. W związku z powyższym, uprzejmie
proszę o przedłużenie terminu składania ofert do dnia 10.07.2024 r., co pozwoli na dokładne
przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów.
Ad.3.
Zamawiający wyjaśnia:

Wizja lokalna odbędzie w dniach:
Rozdział X w pkt 22 SWZ zyskuje brzmienie:
„Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej, celem szczegółowego
zapoznania się z przedmiotem zamówienia przed złożeniem oferty. Wykonawca jest zobowiązany do
odbycia wizji lokalnej pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy
Pzp. W celu dokonania wizji lokalnej należy kontaktować się z następującą osobą: p. Anita
Bańkowska, pod adres e-mail: [email protected]. Daty, w których możliwe będzie odbycie wizji
lokalnej to:
25.06.2024 r. godz. 15.00
oraz
29.06.2024 r. godz. 10.00.”

Zamawiający dokonuje zmiany terminu składania ofert i wyznacza go na dzień:
03.07.20024 r., godz. 10.00. Otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia o godzinie 10.20.

Link do dokumentacji: https://drive.google.com/drive/folders/1I-Ye-jD14znwwTQQVMqjjNlBAQ4GeEzQ?usp=sharing

PLIKI

https://www.zsm.edu.pl/wp-content/uploads/2024/06/20240617-Ogloszenie-o-zamowieniu-08dc8ee4-52e3-6837-5bc3-100001e05e44.pdf

https://www.zsm.edu.pl/wp-content/uploads/2024/06/20240617-SWZ_Etap_VI-zadanie-4-zal-1-5-form-of-wyk-rob-wyk-os-osw-wykl-osw-podm-3-umowa-zobow.doc

https://www.zsm.edu.pl/wp-content/uploads/2024/06/20240617-SWZ_Etap_VI-zadanie-4.pdf

Kontakt

Zespół Szkół Morskich
ul. Sołtana 2
72-602 Świnoujście
tel. (91) 321-62-87
tel. kom. +48 530-701-224
fax.(91) 321-61-00


Internat
tel.kom.+48 531-82-36-19
tel.(91) 321-51-89
internat.zsm.edu.pl
[cn-social-icon]

Partnerzy

Logo Rzeczpospolita PolskaLogo Unia EuropejskaLogo Fundusze EuropejskieLogo Pomorze ZachodnieNarodowy program Rozwoju Czytelnictwa 2.0
Computart.pl